Wymiany, Zwroty, Reklamacje

 

Adres do odesłania towaru:

 

ANOO Adrian Nowicki

ul. Słowackiego 15

63-041 Chocicza

 

Szczegółowe zasady dotyczące wymiany, zwrotu i reklamacji opisane są w Regulaminie.

 

WYMIANA

Jeśli okaże się, że towar został źle wybrany istnieje możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.

W przypadku wymiany prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: sklep@anoo.pl w tytule wpisując WYMIANA oraz nr zamówienia, którego ma dotyczyć. W treści maila proszę o podanie informacji dotyczących wymiany.

Klient ma obowiązek odesłać towar, który ma podlegać wymianie.

ZWROT

Klient, który zawarł umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymana zamówienia.

Oświadczenie powinno być złożone przy wykorzystaniu poniższych formularzy:

Odstapienie od umowy ANOO.PL

 

REKLAMACJA

 

Jeśli okażę się, że towar posiada wady Klient powinien złożyć reklamację.
W tym celu Klient powinien skorzystać z formularza reklamacyjnego:

Formularz reklamacyjny ANOO.PL

 

Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia przez Klienta żądania reklamacyjnego ustosunkuje się do żądania. Jeżeli w ciągu tych 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy wskazany powyżej.